Home Page
Make your own free website on Tripod.com

Home Page

C A R I Search Web

[ Home ] Interests ] Photo Album ] Favorites ][resume ][Weblog] ]Download Resume ]

 

Home
Interests
Photo Album
Favorites

 

Buku Pelawat

View My Guestbook
Sign My Guestbook

Welcome to my web site!

Assalamualaikum...

Sebenarnye..takde ape yg ingin ditonjolkan dlm laman ni..sekadar mengisi masa lapang yg terluang.Laman ni dicipta dengan menggunakan perisian webexpress.Aku pun baru je mengenali perisian ni.Kalau nak diikutkan ada perisian lain yang lebih mudah digunakan tapi disebabkan aku sukakan cabaran atau benda baru jadi ini la hasilnya.Perisian ni aku dapat daripada penyelia tempat aku menjalani latihan praktikal.Dia bagi aku pinjam untuk aku mempelajarinya dan digunakan untuk membuat laman web organisasi tempat aku praktikal tu.Jadi alang kepalang aku pun gunakan la apa yang ada didepan mata.Tapi ternyata mudah jugak nak guna perisian ni berbanding perisian perisian lain yang aku pernah guna untuk buat laman web.Laman ini aku akan kemaskinikan dari masa ke semasa memandangkan aku tak mempunyai banyak masa untuk menumpukan sepenuh perhatian pada pembikinannya.Sebenarnya sudah lama aku berhasrat untuk mempunyai laman web sendiri tapi tak berjaya kerana banyak sebab yang menghalang.Jadi aku harap hasrat aku kali ini akan berjaya juga..insyaallah

 

 

 Kali Terakhir Dikemaskini  02/18/03.